هاشمی شاهرودی: مجبور شدم به آلمان بروم

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه به دلیل ایجاد اختلاف نظر در پزشکان معالجم مجبور شدم برای ادامه درمان به آلمان بروم، گفت: ما اصرار کردیم که پروتکل درمانی هر چه سریعتر آماده شود تا ادامه معالجات را در ایران پیگیری کنیم.
آیت‌الله محمود هاشمی شاهرودی در نشست خبری خود با اشاره به اینکه یک سال است مبتلا به مشکلی در روده شده بودم، اظهار کرد: بعد از مدت‌ها مشخص شد که غده در روده بزرگ است بنابراین به اطبا مراجعه کردم البته دوستان اصرار می‌کردند که برای معالجه به خارج از کشور بروم که من قبول نکردم. وی افزود: من در مشهد و تهران به دکتر مراجعه کردم و در بیمارستان ساسان دو عمل جراحی داشتم که بعد از مدتی مشکل دیگری در کلیه چپ من ایجاد شد که پزشکان بر سر معالجه من دچار اختلاف نظر شدند. برخی از آنها بر عمل جراحی اصرار داشتند و برخی اعتقاد به جراحی نداشتند اما بالاخره غده دوم که بزرگ شده بود مجبور شدم عمل کنم و این عمل را در بیمارستان ساسان انجام دادم.
هاشمی شاهرودی با بیان اینکه بنابراین سفر مختصر، غیررسمی، معمولی و بدون سر و صدا داشتم تا این اختلاف نظرها حل شود، گفت: پزشکان بررسی کردند و برخی اقدامات آنجا را قبول نداشتند مثل عمل سوم.
وی با بیان اینکه در آلمان پزشکان یک عفونت کشف کردند که در ایران کشف نشده بود، اظهار کرد: ما اصرار داشتیم پروتکل درمانی سریعتر نوشته شود تا ادامه معالجه در ایران انجام شود زیرا باقی ماندن در آلمان ضرورتی نداشت. در آلمان گفتند اگر درمان در آنجا انجام نمی‌شد عفونت به خون می‌رسید و راه علاجی نبود.
سایر اخبار این روزنامه
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری مطرح کرد هویت‌ومیزان بازداشت‌ها و افراد خودکشی کننده در حوادث اخیر واکنش تند رئیس جمهوری درباره توهین به ملت هرکس حرف بزند یا خس‌و‌خاشاک است، یا گوساله یا آشغال؛ چرا توهین می‌کنید؟ محمد علی نجفی از تخلفات مالی و انتخاباتی شهرداری تهران در دوره قالیباف پرده برداشت محمدصادق جنان صفت اعتراض های نخستین و گره خورده به زلف رانت خبر خوب و بد وجود دارد؟ تلخ و شیرین اخبار «ابتکار» در گفت‌و‌گو با اهالی سینما پشت پرده‌های تولید و فروش فیلم ها را بررسی می کند کویرگردی در ایران به آخر راه رسیده‌ است؟ کویر سوزی «ابتکار» از خواست نمایندگان برای روشن‌شدن ماجرای فوت‌شدگان بازداشتی اخیر گزارش می‌دهد حیدرالعبادی یا نور المالکی ؛ کدام یک پیروز پارلمان عراق می شوند؟ مچ اندازی انتخاباتی دو نخست وزیر نفتکش ایرانی «سانچی» پس از 9 روز سوختن در آتش به همراه خدمه‌اش غرق شد دریایی ها به آسمان رفتند هاشمی شاهرودی: مجبور شدم به آلمان بروم ضمن دستور برای پیگیری وضعیت نفتکش ایرانی ارائه شد تحلیل و راهکارهای «لاریجانی» درباره حوادث ۲۰ روز گذشته کشور